Комунальна установа Сумська загальноосвітня школа I -III ступенів № 5 з 1 квітня оголошує набір дітей до 1 класу.

КУ ЗОШ № 5 

03/06/2019

День науки

у Сумському Державному університеті

КУ ЗОШ № 5 

14/05/2019

Святковий концерт та зустріч учнів школи з військовослужбовцями військової частини А-1476, учасниками ООС сержантом Ніщенко Сергієм Володимировичем та старшим солдатом Гринь Андрієм Вікторовичем

до Дня Перемоги над нацизмом у Європі.

КУ ЗОШ № 5 

08/05/2019

ОГОЛОШЕННЯ

КУ Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ст.  5 до 31 травня приймає заяви на зарахування дітей до 1 класу.

До заяви додаються:

-           Копія свідоцтва про народження дитини.

-           Оригінал медичної довідки (ф. 086).

-    Копія мед. довідкизавірена лікарем (ф. 063).

 

 

Адміністрація школи

КУ ЗОШ № 5 

23/04/2019

КУ ЗОШ № 5 

23/04/2019

Участь учнів школи у I (міському)

етапі Всеукраїнської дитячоюнацької

гри "Сокіл"("Джура")

КУ ЗОШ № 5 

17/04/2019

Проведення педагогічної ради

02.04.2019 року КУ ЗОШ I-III ступенів № 5 м. Суми, Сумської області

КУ ЗОШ № 5 

03/04/2019

КУ ЗОШ № 5

Навчаємося надавати домедичну допомогу постраждалому

КУ ЗОШ № 5 

19/03/2019

Шановні наші жінки!

Ми вітаємо вас з цим прекрасним жіночим святом!

Від щирого серця бажаємо вам

Любові, здоров'я, жіночого щастя!

З повагою до вас

чоловічий колектив  КУ ЗОШ № 5!

 

 

07/03/2019

КУ ЗОШ № 5 

25/02/2019

Учні 2-А класу – друзі природи.

Вони принесли до дендропарку гостинці осілим і зимуючим пташкам.

КУ ЗОШ № 5 

30/01/2019

Екскурсія учнів до державного ліцею-інтернату з посиленою військово-фізичною підготовкою «Кадетський корпус» ім. І.Г. Харитоненка  

КУ ЗОШ № 5 

30/01/2019

Пізнавально, креативно, цікаво пройшов тиждень історії у ЗОШ № 5.

 

В рамках тижня команда учнів 9 класу посіла III місце у міському квесті до 100 – річчя музею Н. Онацького та 80 – річчя створення Сумської області. І взяли активну участь у II міському краєзнавчому турнірі!

КУ ЗОШ № 5 

28/01/2019

КУ ЗОШ № 5 

17/12/2018

Екскурсія учнів 10 класу по виставці Українсього інституту національної пам’яті

«Україна 1932-1933. Геноцид Голодом», в Сумській універсальній науковій бібліотеці.

КУ ЗОШ № 5 

12/12/2018

З 5 по 8 грудня 2018 року вчителі ЗОШ № 5 Закусило І.М. і Циганюк Н.Б.,

брали участь в семінарі «Перлини єврейської культури» у м. Вильнюсі, Литва.

КУ ЗОШ № 5 

10/12/2018

Військово-спортивні змагання

 

в школі присвячені

Дню Збройних сил України

КУ ЗОШ № 5 

06/12/2018

КУ ЗОШ № 5 

30/11/2018

Порядок дій керівників та працівників при виникненні надзвичайних ситуацій, які характерні для конкретного об’єкта освіти, а також при несприятливих побутових або нестандартних ситуаціях

 

Порядок дій персоналу навчального закладу щодо дії при пожежі

 

Кожний працівник закладу освіти при виявленні пожежі або ознак горіння (задимлення, запах гару, підвищення температури і т.п.) повинен:
- негайно повідомити про це за телефоном 101, 102 в пожежнорятувальну службу (при цьому необхідно назвати адресу об'єкту, місце виникнення пожежі, а також повідомити своє прізвище);

-   вжити по можливості заходів по евакуації людей, гасінню пожежі і збереженню матеріальних цінностей.

  Особи, які в установленому порядку призначені відповідальними за забезпечення пожежної безпеки, після прибуття до місця пожежі повинні:

1. Повідомити про виникнення пожежі за телефоном 101,102 в пожежно-рятувальну службу.

2. Здійснити оповіщення людей про пожежу.

3. Поставити до відома керівництво і чергові служби об'єкту, ланку пожежогасіння, добровільну пожежну дружину.

4. У разі загрози життя людей негайно організувати їх рятування, використовуючи для цього наявні сили і засоби.

5. Видалити за межі небезпечної зони всіх учасників навчально-виховного процесу, що не беруть участь в гасінні пожежі.

6. Забезпечити дотримання вимог безпеки працівниками, що беруть участь в гасінні пожежі.

7. Одночасно з гасінням пожежі організувати евакуацію і захист матеріальних цінностей.

8. Організувати зустріч підрозділів пожежно-рятувальної служби надати допомогу у виборі найкоротшого шляху для під'їзду до осередку пожежі і у війти в склад штабу пожежогасіння.

 

 

 

Пам’ятка щодо першочергових дій у разі виявлення вибухових пристроїв

 

Для керівництва

1. Керівнику об’єкта при одержанні інформації про виявлення підозрілого предмета на території об’єкта необхідно негайно повідомити про це чергові частини правоохоронних органів за телефонами:

- чергового УСБУ в Сумській області – 200-000;

 - чергового ГУМВСУ в Сумській області – 200-000 або 102.

2. Шляхом опитування заявника та очевидців з’ясувати:

- час виявлення підозрілого предмета;

- точне визначення його місце перебування;

 - відомості про особу, яка залишила підозрілий предмет (чоловік, жінка, вік, прикмети, одяг, хода тощо).

3. Зафіксувати установчі дані осіб, які виявили підозрілу знахідку та забезпечити їхню присутність на момент прибуття оперативно-слідчої групи правоохоронних органів.

4. Дати вказівку (й обов’язково проконтролювати її виконання) не наближатися, не торкатися, не розкривати, не перевертати підозрілу знахідку, не заливати її рідиною, не засипати піском, не користуватися радіо та електроапаратурою, переговорними пристроями поблизу підозрілої знахідки.

5. Дати вказівку на тимчасову зупинку роботи об’єкта або його окремих структурних підрозділів. Організувати евакуацію персоналу об’єкта, використовуючи маршрути, віддалені від місця перебування підозрілого предмета.

6. Дати вказівку співробітникам охорони, служби безпеки – по можливості зробити фото підозрілої знахідки - оточити місце розташування підозрілого предмета і відійти на безпечну відстань від нього.

7. При необхідності організувати відключення побутових і виробничих комунікацій – газу, води й електрики.

8. Якщо з виявленим предметом з ознаками вибухового пристрою відбувалися будь-які дії до прибуття представників правоохоронних органів, необхідно дочекатися появи фахівців – вибухотехніків і обов’язково повідомити їх про здійснення маніпуляцій з підозрілою знахідкою.

9. Не знижуючи охорони об’єкта, забезпечити можливість безперешкодного проходу або проїзду до підозрілого предмета співробітників і транспорту оперативно-слідчої групи.

10. Надати можливість і умови співробітникам оперативно-слідчої групи поспілкуватися з заявником та очевидцями, які підходили до підозрілого предмета.

11. Оперативно й точно виконувати всі вказівки та рекомендації фахівця-вибухотехніка і старшого представника від правоохоронних органів.

12. Підсилити контроль за роботою особового складу охорони по всьому об’єкту, бо можливі терористичні прояви або аналогічного, або іншого роду в будь-яких місцях на території об’єкта.

 

Дії у разі терористичного акту

 

Основні заходи щодо запобігання можливого терористичного акту:

·         не торкайте у вагоні поїзда, під'їзді або на вулиці нічийні пакети (сумки), не підпускайте до них інших. Повідомите про знахідку співробітника поліції;

·         у присутності терористів не виказуйте своє невдоволення, утримаєтеся від різких рухів, лементу  й стогонів;

·         при погрозі застосування терористами зброї лягайте на живіт, захищаючи голову руками, подалі від вікон, засклених дверей, проходів, сходів;

  • використайте будь-яку можливість для порятунку;

·         якщо відбувся вибух – вживайте заходів щодо недопущення пожежі та паніки, надайте домедичну допомогу постраждалим;

·         намагайтеся запам'ятати прикмети підозрілих людей і повідомте їх прибулим співробітникам спецслужб.

 

Дії під час перестрілки:

·         якщо стрілянина застала вас на вулиці, відразу ж лягте й озирніться, виберіть найближче укриття й проберіться до нього, не піднімаючись у повний зріст. Укриттям можуть служити виступи будинків, пам'ятники, бетонні стовпи або бордюри, канави. Пам’ятайте, що автомобіль – не найкращий захист, тому що його метал тонкий, а пальне – вибухонебезпечне. За першої нагоди сховайтеся у під'їзді будинку, підземному переході, дочекайтеся закінчення перестрілки;

·         проводьте заходи для порятунку дітей, за необхідності прикрийте їх своїм тілом. За можливості повідомте про інцидент співробітників поліції;

·         якщо в ході перестрілки ви перебуваєте у будинку – укрийтеся у ванній кімнаті й ляжте на підлогу, тому що перебувати у кімнаті небезпечно через можливість рикошету. Перебуваючи в укритті, стежте за можливим початком пожежі. Якщо пожежа почалася, а стрілянина не припинилася, залиште квартиру й сховайтеся в під'їзді, далі від вікон.

 

Дії у випадку захоплення літака (автобуса):

·         якщо Ви виявилися в захопленому літаку (автобусі), не привертайте до себе уваги терористів. Огляньте салон, визначте місця можливого укриття на випадок стрілянини;

·         заспокойтеся, спробуйте відволіктися від того, що відбувається, читайте, розгадуйте кросворди;

  • зніміть ювелірні прикраси;

·         не дивіться в очі терористам, не пересувайтеся по салону та не відкривайте сумки без їхнього дозволу;

  • не реагуйте на провокаційну або зухвалу поведінку;
  • жінкам у міні-спідницях бажано прикрити ноги;

·         якщо представники влади почнуть спробу штурму – лягайте на підлогу між кріслами й залишайтеся там до закінчення штурму;

·         після звільнення – негайно залиште літак (автобус), тому що не виключена можливість його замінування терористами й вибуху парів бензину.

Якщо ви стали жертвою телефонного терориста:

·         подзвоніть з іншого телефону (мобільного, від сусідів) на вузол зв`язку і скажіть причину дзвінка, своє прізвище, адресу та номер свого телефону;

·         намагайтесь затягнути розмову та записати її на диктофон чи дайте послухати свідкам (сусідам);

·         одночасно, з розмовою і записом на диктофон, друга людина дзвонить з іншого телефону на вузол зв`язку, а потім в поліцію за телефоном 102 для термінового затримання того, хто телефонував;

·         напишіть заяву керівнику відділення поліції, на території якого ви проживаєте, для прийняття необхідних заходів;

·         поліція, за запитом на вузол зв`язку, отримає номер телефону, адресу, прізвище того, хто дзвонив і прийме необхідні міри.

 

 

Правила поведінки в умовах надзвичайних ситуації воєнного характеру

 

Необхідно:

  • зберігати особистий спокій, не реагувати на провокації;

·         не сповіщати про свої майбутні дії (плани) малознайомих людей, а також знайомих з ненадійною репутацією;

·         завжди мати при собі документ (паспорт) що засвідчує особу, відомості про групу крові своєї та близьких родичів, можливі проблеми зі здоров’ям (алергію на медичні препарати тощо);

·         знати місце розташування захисних споруд цивільного захисту поблизу місця проживання, роботи, місцях частого відвідування (магазини, базар, дорога до роботи, медичні заклади тощо). Без необхідності старатися як найменше знаходитись поза місцем проживання, роботи та малознайомих місцях;

·         при виході із приміщень, пересуванні сходинами багатоповерхівок або до споруди цивільного захисту (сховища) дотримуватись правила правої руки (як при русі автомобільного транспорту) з метою уникнення тисняви. Пропускати вперед та надавати допомогу жінкам, дітям, перестарілим людям та інвалідам, що значно скоротить терміни зайняття укриття;

  • уникати місць скупчення людей;

·         не вступати у суперечки з незнайомими людьми, уникати можливих провокацій;

·         у разі отримання будь-якої інформації від органів державної влади про можливу небезпеку або заходи щодо підвищення безпеки передати її іншим людям (за місцем проживання, роботи тощо);

·         при появі озброєних людей, військової техніки, заворушень негайно покидати цей район;

·         посилювати увагу і за можливості, також залишити цей район, у разі появи засобів масової інформації сторони-агресора;

·         орієнтуються на місцевості, розмовляють з акцентом, не характерна зовнішність, протиправні і провокативні дії, проведення незрозумілих робіт тощо) негайно інформувати органи правопорядку, місцевої влади, військових;

·         у разі потрапляння у район обстрілу сховатись у найближчу захисну споруду цивільного захисту, сховище (укриття). У разі відсутності пристосованих сховищ, для укриття використовувати нерівності рельєфу, (канави, окопи, заглиблення від вибухів тощо). У разі раптового обстрілу та відсутності поблизу споруд цивільного захисту, сховища і укриття − лягти на землю головою в сторону, протилежну вибухам. Голову прикрити руками (за наявності, для прикриття голови використовувати валізу або інші речі). Не виходьте з укриття до кінця обстрілу;

·         надавати першу допомогу іншим людям у разі їх поранення. Викликати швидку допомогу, представників ДСНС України, органів правопорядку за необхідності військових;

·         у разі, якщо ви стали свідком поранення або смерті людей, протиправних до них дій (арешт, викрадення, побиття тощо) постаратися з’ясувати та зберегти як найбільше інформації про них та обставини події для надання допомоги, пошуку, встановлення особи тощо. Необхідно пам’ятати, що Ви самі або близькі Вам люди, також можуть опинитись у скрутному становищі і будуть потребувати допомоги.

 

Не рекомендується:

  • підходити до вікон, якщо почуєте постріли;
  • спостерігати за ходом бойових дій;
  • стояти чи перебігати під обстрілом;
  • конфліктувати з озброєними людьми;
  • носити армійську форму або камуфльований одяг;
  • демонструвати зброю або предмети, схожі на неї;
  • підбирати покинуті зброю та боєприпаси.

 

При виявленні вибухонебезпечних предметів забороняється:

1.     перекладати, перекочувати з одного місця на інше;

2.     збирати і зберігати, нагрівати і ударяти;

3.     намагатися розряджати і розбирати;

4.     виготовляти різні предмети;

5.     використовувати заряди для розведення вогню і освітлення;

6.     приносити в приміщення, закопувати в землю, кидати в колодязь чи річку.

 

 

Виявивши вибухонебезпечні предмети, вживайте заходів з означення, огородження і охороні їх на місці виявлення. Негайно повідомте про це територіальні органи ДСНС та МВС за телефоном "101" та "102".

 

 

КУ ЗОШ № 5 

28/11/2018

З Днем народження,

рідна школо!

На перехресті семи доріг, семи вітрів,

Часів минулих, прожитих років,

Є місце, де в усьому незабутнє:

Країна, що народжує майбутнє.

В ній перше слово і вітання,

В ній завжди зустріч і прощання,

Це оберіг дитинства,

Що ніколи не згаса,

У ньому нашого життя невичерпна душа! 

КУ ЗОШ № 5 

27/11/2018

 

 

 

Вітаємо

 

нашого розумаху Майорова Кіріла, учня 2-А класу, з проходженням базового курсу з математики за 2 клас на базі інтерактивної платформи

 

 

 

 

 

 

Вітаємо

Майорову Валерію,ученицю 4-Б класу, із зайнятим III місцем на міському етапі Міжнародного конкурсу з української мови ім. П. Яцика 

КУ ЗОШ № 5 

24/11/2018

Екскурсія учнів

ЗОШ I-III ступенів № 5

до військової частини 3051 Національної гвардії України

 

з нагоди 27-річниці Збройних сил України. 14.11.2018

КУ ЗОШ № 5 

14/11/2018

10 квітня 2018 року міністерством  екології та природних ресурсів, освіти та науки України  було розпочато збір заявок від українських шкіл для участі в екологічно - освітньому проекті «Компола» (скор. від «КОМПост» + «шкОЛА»).

Школи відбирались лише за двома критеріями: мотивація, яка була продемонстрована  в креативному завданні, та відповідність технічним вимогам.  

Комунальна установа загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 5, м. Суми, Сумської області під керівництвом учителя географії - Чмеленко Віти Володимирівни та за підтримки адміністрації школи, директора - Богодушко Бориса Івановича та заступника директора з навчально – виховної роботи - Фінашиної Світлани Михайлівни, взяла участь у відборі та увійшла в список  200 закладів, яку відібрали за результатами конкурсу.  Заклад отримав можливість встановити компостер, який  добре підійде для утилізації залишків їжі та інших побічних продуктів шкільної  їдальні.

Основна мета проекту – дати додатковий поштовх та ресурс українським школам для розвитку екологічної грамотності учнів, допомогти школярам отримати практичні навички, а не суто теоретичну інформацію щодо відповідального споживання.   Органічні відходи досі становлять значний відсоток обсягу українських сміттєзвалищ. У світі вже давно та ефективно працює система їх перетворення на органічне добриво – компост.  Це доступний і мало витратний механізм,  який  може стати важливим кроком до глобального запровадження в побуті українців моделі сталого споживання. Виховання покоління українців з високим рівнем екологічної свідомості має починатися з дитинства. Заради  цієї мети всі учасники освітнього процесу школи №5 під керівництвом Чмеленко Віти Володимирівни, вчителя географії, об’єднали зусилля та розпочали впровадження екологічно-освітнього  проекту «Компола».  Даний  проект ідеально підходить для розвитку екологічної грамотності в школярів, що передбачено реформою «Нова українська школа». 

Однією з 10 ключових компетентностей, якою має оволодіти випускник нової школи, є «екологічна грамотність і здорове життя». Заклад, в якому встановлений компостер, може показати переваги та можливості екологічно-відповідального способу життя. Це також дає додатковий ресурс для вивчення біології та інших предметів природничого циклу.

 

Координатором проекту «Компола»  – Чмеленко Вітою Володимирівною разом з ініціативною групою, а саме Батурою Юлією Олександрівною, вчителем хімії та учнями 8 – 9 класів, був розроблений план дій під назвою «ZeroWest». До плану увійшли такі заходи: eko - challenge  « Що я знаю про правильне поводження з відходами »  (виховний захід з використанням інструментів фасилітації), урочиста лінійка « Компола в нашому закладі», колективна спільна справа « Компола в дії» (встановлення компосту, збір листя),  встановлення «Папероїдів»  в шкільних кімнатах, відкриття пунктів (point) «Збір паперу», «Відстоювання води», «Збір органічних відходів», організація шкільного рекламного  агентства ( поширення інформації про проект на сайті школи, соціальних мережах), підготовка виступів агідбригади «ZeroWest», проведення екологічно фестивалю «Компола – фест». Куди ми подінемо компост? У Сумах, як і в більшості міст України, повітря досить забруднене.  За даними Всесвітньої Організації Охорони Здоров’я, мінімальна норма зелених насаджень в містах становить 9 м2 на одного мешканця, а оптимальна — 50 м2. На одного мешканця в місті припадає меньше за норму зелених насаджень.  Чому ця інформація так важлива? Поверхня листка здатна захоплювати частинки, які знаходяться в повітрі і видаляти їх з нього. Дерева можуть видаляти як газоподібні забруднюючі речовини (діоксид сірки, діоксид азоту та оксид вуглецю), так і тверді частинки пилу. Саме тому дуже важливо, щоб кожне дерево було здоровим і мало пишну крону. Ґрунт, в якому вони ростуть, не завжди може забезпечити їх необхідними поживними речовинами. І тут на допомогу прийде наш компост.

КУ ЗОШ № 5 

30/10/2018

КУ ЗОШ № 5 

17/10/2018

Шкільні

військово-спортивні змагання

"Козацькі забави"

до Дня Захистника України

ЗОШ № 5.

 

1. Конкурс - Кульова стрільба з пневматичної гвинтівки

2. Конкурс - Розбирання та складання автомата Калашнікова

3. Конкурс - Спорядження магазина патаронами

4. Конкурс - Підтягування на перекладині

5. Конкурс - Підняття гирі 16 кг

6. Конкурс - Перетягування каната

Вітаємо переможців змагань 10 класу.

 

КУ ЗОШ № 5 

10/10/2018

Тренінг 

на тему "Булінг" 

КУ ЗОШ № 5 

10/10/2018

В рамках проекту « Карта професій» в І семестрі в 5 – А класі було проведено 3 заняття:

1.   Заняття з куратором проекту Оксаною Петрівною «У світі професій» відбулося 9 жовтня

2.   « Професії моєї родини» відбулося 16 жовтня

3.   «Моє хобі. Робота як відпочинок» відбулося 20 листопада

Завдання  внесені до виховного плану роботи класного керівника

КУ ЗОШ № 5 

9/10/2018

КУ ЗОШ № 5 

10/10/2018

КУ ЗОШ № 5 

05/10/2018

Освітнє середовище перших класів в школі

КУ ЗОШ № 5 

28/09/2018

                                                               СУМСЬКА    МІСЬКА     РАДА

                                                             УПРАВЛІННЯ  ОСВІТИ І НАУКИ

вул. Харківська, 35, м. Суми, 40035, тел. факс (0542) 32-78-05

E-mail: osvita@smr.gov.ua  

 

 

19.09.2018 № 13.01-18/1420

Керівникам закладів освіти м.Суми

 

З метою врахування думки максимальної кількості мешканців нашого міста, визначення пріоритетів та підготовки якісної та об'єктивної Стратегії розвитку міста Суми, управління освіти і науки Сумської міської ради просить долучитися до участі у соціологічних дослідженнях «Дослідження цінностей та життєвих пріоритетів мешканців міста Суми» та «Дослідження якості надання послуг для населення міста Суми» .

Опитування містить 101 питання та є анонімним (не передбачає введення персональних даних), що забезпечить отримання максимально достовірної інформації.

Замовником вищезазначеного соціологічного дослідження є виконавчий комітет Сумської міської ради, виконавцем - Сумський державний університет.

Після завершення анкетування зібрану інформацію буде опрацьовано та узагальнено, що дозволить отримати певну статистичну інформацію по стану кожної галузі життєдіяльності міста Суми. Отримані та оброблені набори даних будуть використані при розробці Стратегії розвитку міста Суми до 2027 року.

Офіційна інформація про вищезазначені соціологічні дослідження розміщена на Інформаційному порталі Сумської міської ради за посиланням https://smr.gov.ua/uk/dokumenti/rozrobka-stratehii-rozvytku/11536-anketa-opituvannya-vizmi-uchast-v-rozrobtsi-strategiji-rozvitku-mista-sumi.html. Просимо розмістити її на офіційних сайтах закладів освіти м.Суми та долучити до участі у соціологічних дослідженнях педагогічних працівників та батьківську громадськість. Анкетування можна пройти до 28 вересня 2018 року за посиланням https://goo.gl/ySPvye.  

        

 

 

Начальник управління освіти і науки                                         А.М.Данильченко

 

 

Назаренко О.В. 32-72-63

КУ ЗОШ № 5 

19/09/2018

КУ ЗОШ № 5 

12/09/2018


Управління освіти і науки Сумської міської ради

Комунальна установа  Сумська  загальноосвітня

 школа  І-ІІІ ступенів  №  5,  м. Суми,  Сумської  області

 

вул. Доватора, 32, м. Суми, 40010, тел. 61-63-74

e-mail: zosh5sumy@ukr.net  Код ЄДРПОУ 21102420

 

НАКАЗ

03.09.2018                                                                                         № 66

Про зарахування учнів до 1 класу

Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 18 Закону України «Про загальну середню освіту», наказу МОН України від 16.04.2018 р. № 367 «Про затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної освіти», на підставі заяв батьків

НАКАЗУЮ:

1. Зарахувати до 1 класів:

 

1-А клас:

1.     Береговий Нікіта

2.     Дрозденко Надія

3.     Заяц Наталія

4.     Іванов Януш

5.     Кармазін Михайло

6.     Карпенко Тимофій

7.     Колєснік Альона

8.     Кравченко Єлизавета

9.     Кравченко Мілана

10.Логачов Олексій

11.Лущик Артем

12.Лапенко Роксрлана

13.Мустяц Анастасія

14.Пасько Клім

15.Ромащенко Давид

16.Ситник Євгеній

17.Ситник Ксенія

18.Ситник Тимофій

19.Степанов Ахілєс

20.Стешенко Єва

21.Щербак Максим

22.Щитина Радж

 

1-Б клас:

1.     Арбузова Асмар

2.     2.Бережненко Кіра

3.     Бізюк Іван

4.     Гавриленко Мілана

5.     Глазун Софія

6.     Задьорна Марина

7.     Ігнатенко Єгор

8.     Клімов Сергій

9.     Косенко Лада

10. Кузьменко Арам

11. Лукяненко Самір

12. Майборода Данило

13. Майковський Кирило

14. Матвієнко Данило

15. Одінцов Валерій

16. Палаженко Анастасія

17. Пащенко Сергій

18. Піддубна Даря

19. Рябущенко Ярослав

20.Скляр Олексій

21. Шаповал Андрій

     22. Шутько Поліна

 

2. Класним керівникам Федірко Ніні Іванівні, Одінцовій Олені Володимирівні заповнити особові справи учнів 1 класу до 5 вересня 2018 року.

3. Секретарю школи Кривошей Ірині Володимирівні внести прізвища учнів до алфавітної книги.

 4. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

 

Директор школи                                    Б.І. Богодушко

 

 

 

 

 

 

 

 


Управління освіти і науки Сумської міської ради

Комунальна установа  Сумська  загальноосвітня

 школа  І-ІІІ ступенів  №  5,  м. Суми,  Сумської  області

 

вул. Доватора, 32, м. Суми, 40010, тел. 61-63-74

e-mail: zosh5sumy@ukr.net  Код ЄДРПОУ 21102420

 

НАКАЗ

31.08.2018                                                                                        № 62

 

Про зарахування учнів до 10 класу

Керуючись  пунктом 22 Положення про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 26 серпня 2010 року № 778, відповідно до поданих заяв батьків

НАКАЗУЮ:

1.     Зарахувати до складу 10 класу таких учнів:

Багмут Віталіну Олександрівну

Боброва Сурена Павловича

Бондара Андрія Анатолійовича

Гальменка Антона Сергійовича

Гуденко Золушку Романівну

Загорулька Ярослава Олеговича

Івченко Олександру Олександрівну

Клімову Ангеліну Ігорівну

Колосок Аліну Андріївну

Кононенка Артема Валерійовича

Лебідь Яну Анатоліївну

Макаренка Максима Володимировича

Маковецьку Зіту Яношівну

Михайлову Ларису Володимирівну

Мозгового Максима Юрійовича

Огієнка Данила Олеговича

Парфило Віталіну Вікторівну

Слєсарєву Єлизавету Андріївну

Смагу Лідію Андріївну

Ткаченко Софію Романівну

Токарєву Віолету Володимирівну

Топчій  Карину Віталівну

Фоменко Анну Олексіївну

2. Секретарю школи Кривошей І.В.:

1) внести прізвища учнів до алфавітної книги за відповідною літерою;

2) змінити номер на особовій справі учнів, виходячи з номера, присвоєного в алфавітній книзі;

3) розмістити особову справу зарахованих учнів до папки з особовими справами учнів класу.

3. Класному  керівникові Закусило І.М.:

1) внести прізвища учнів до сторінок класного журналу;

2) передати оновлений список учнів класу до медичного кабінету школи;

3) внести дані дітей до системи ЄДЕБО.

4. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 

Директор школи                        Б.І. Богодушко

 

 

 

 

КУ ЗОШ № 5 

10/09/2018